Kretanjem do zdravlja - nordijsko hodanje

Nordijsko hodanje (Nordic walking) je oblik vježbe koja pokreće vaše tijelo kontroliranim i ritmičkim tempom, pri čemu se koristite posebnim štapovima koji Vam omogućavaju da postignete visok stupanj aerobne vježbe.

Nordijsko hodanje je steklo veliku popularnost zbog toga jer se ne vježba samo donji, već i gornji dio tijela. Na taj način tijelo sagorijeva 50% više kalorija, bez potrebe za dužim ili bržim hodanjem.

Prednosti nordijskog hodanja:

-      frekvencija rada srca je oko 5-17 otkucaja u minuti viša nego kod običnog hodanja

-      troši se oko 400 kalorija na sat, dok kod običnog hodanja troši se oko 280 kal/h

-      povećava opću izdržljivost organizma

-      štapovi pomažu kod ravnoteže na skliskim površinama

-      povećava stabilnost i ravnotežu

-      manji je pritisak na leđa i zglobove, te je i manja vjerojatnost ozljeđivanja

 

Akcija pruža mogućnost svim građanima da se besplatno i pod stručnim nadzorom bave ovim oblikom sportske rekreacije.

Akcija je započela 12. travnja 2008. godine i provodi se tijekom cijele godine svake subote.

 

Građani mogu hodati na tri lokacije ili staze zdravlja svake subote od 9-11 sati:

  -  Jezero Jarun

  -  Jezero Bundek,

  -  Park Maksimir

  

 

U akciju se uključilo oko 2000 građana.

Svake subote osigurali smo 2 stručna voditelja (kineziologa) koji daju savjete o načinu hodanja i kako odrediti tempo hodanja.